Du får upp till 350 kr återbäring hos Boxer

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Boxer

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Boxer erbjuder alltid:

  • Sveriges ledande digital-TV-operatör
  • Kundservice som hjälper till vid problem eller beställningar
  • Erbjuder även internetlösningar
Boxer web

Om Boxer

Boxers verksamhet går ut på att sälja TV-abonnemang, så kallade Boxerabonnemang. Man erbjuder attraktiva programpaket som sänds kodade och som kunden sedan kan abonnera på. Utöver de i dagsläget cirka 40 kodade Tv-kanalerna finns ett antal ”fria” kanaler som man kan titta på okodat och utan kostnad. Vid beställning av ett boxerpaket, om det är första gången, inkluderar man även hårdvaran, själva boxen som gör att man kan titta på kanalerna.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Boxer i olika medier:


Trygg e handel Faktura

Klar för utbetalning

Mellan 1-46 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Boxer kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Boxer

Mycket dålig 1.0 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 335 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Boxer

Vi får inte se slutet på programen

Mycket dålig

130x24
2019-08-11 Gunnar
Vi får inte se slutet på programen, slutar ofta 5-10 minuter innan slutet. Nu funder vi på att byta till något annat bolag Hälsar Gunnar o Monica

Är märkligt att Boxer får fortsätta…

Mycket dålig

130x24
2019-08-09 Ingvar Hurtig
Är märkligt att Boxer får fortsätta vara verksamma , Man har i sin enfald trott av vi har ett rätt säkert samhälle men trots 90% missnöjda kunder så går man ut och marknadsför sig som ett seriöst företag. Måste inte Uppdrag granskning gå till botten med detta oseriösa företag . Försökt o ringa, antingen har man ingen som svarar i telefonen, eller så vet man att man kan inte vänta ut att någon svarar . På klagomål bryr man sig inte om, varför har man då marknadsundersökningar? att svara på meil ligger väl man efter några år . Snälla hjälp att få stopp på detta företag.

Så märkliga

Mycket dålig

130x24
2019-08-06 Jimmy
Sade upp Boxer för 10 dagar sedan via mail men har inte fått bekräftelse. Ringde upp idag och de svarar ”vi har inte hunnit gå igenom mailen än” Så märkligt och inte ok. Kändes inte som att man hade ringt ett större bolag precis. De får väl ta in x personal för att gå igenom alla mail som trillat in under 2 veckor eller något

De har lurat mig!

Mycket dålig

130x24
2019-08-01 Stefan Manning
De har lurat mig!! Bytte från telia till Boxer - Big mistake!! Ringde 3 juli och tecknade avtal och sa att det skulle starta 1 augusti. Jag skaffade en Humax inspelningsbar box och då måste det gå via antenn. Det som de inte berättade var att antennen funkar inte i Comhem-hus. Jag ville då häva köpet. Det gick inte eftersom det endast var 14 dagars ångerrätt. Dvs 18 juli. Grejen var att jag fick boxen den 26 juli och då gick det inte att häva köpet även om jag fått mina prylar en vecka efter att ångerrätten gått ut. Dessa omständigheter skulle jag blivit upplyst om när jag tecknade avtalet. Så jäkla lågt. Nu sitter jag här med ett abonnemang i två år. För att över huvudtaget få skiten att funka var jag tvungen att gå till Kjell&Co och köpa en inomhusantenn för 400 spänn. Trots att jag har nästan fri sikt till Delsjömasten i Göteborg, ca 4 km från bostaden får jag ändå inte in alla kanaler. 5-6 kanaler saknas. Boxen funkar inte som den ska via fjärrkontrollen. Nu får jag sitta av 2 år som straff. Vad ni än gör. Håll er borta från detta rufflarföretag.

Fungerar felfritt och bra kundservice

Utmärkt

130x24
2019-08-01 Johanna Nilsson
Har aldrig haft problem med mitt 100/10 bredband under det år jag haft det. Ringde nyligen kundservice då jag skulle flytta över mitt abonnemang till min nya lägenhet, den första jag mötte i luren lät lite trött och till viss del okunnig men hon skickade vidare mig till en väldigt trevlig och professionell kille som fixade allt på några minuter. Telefonkön tog något längre tid än vad telefonsvararen förutspådde, men inte till någon större överdrift

Läs fler omdömen om Boxer