Du får upp till 5.0% återbäring hos Halens

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Halens

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Halens erbjuder alltid:

  • Mode, möbler, hemelektronik och träning online
  • Från 55 kr i fraktavgift
  • Leverans till svensk adress.
Halens web

Om Halens

Halens är en av Sveriges ledande distanshandelsbolag med ett brett sortiment av kläder, skor, accessoarer och skönhetsprodukter till man, kvinna och barn, från många välkända varumärken som Happy Holly, Vera Moda, Wonderbra, Ray Ban, Lee, Hello Kitty och Star Wars. Man erbjuder även träningskläder och sportutrustning, heminredning och hushållsprodukter från bland andra, OBH Nordica, Electrolux, Casall och Titan Fitness. Halens ingår i koncernen Consortio Fashon group AB.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Halens i olika medier:


Trygg e handel Visalogo Mastercard Paypal Faktura Postforskott Delbetala

Klar för utbetalning

Mellan 15-60 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Halens kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Halens

Mycket dålig 1.9 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 23 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Halens

Riktigt illa

Mycket dålig

130x24
2017-07-13 Malin Susanne Kristina Bergfors
Jag är så förbannad! Vad är det för människor som sitter på faktura avdelningen, inga med utbildning iaf!! Beställde två koftor, varav en bytte jag storlek på. Tog typ 1 månad att få den nya. Den andra gick upp i en sömnad efter 1 tvätten. Reklamerade denna, slapp frakt, men nu började problemen. Jag ville ja en ny och den var då nedsatt. Och hon sa att nu får du den nya för halva priset. Toppen! Men det damp ner en räkning iaf. Ringde kundtjänst igen och han såg att dom gjort fel. Riv räkningen. Nu kom en påminnelse avgift! Imorgon ringer jag igen, och detta jäkla företag kan byta ut personal styrka! Aldrig mer att jag handlar av er...

Helt otroligt usla.

Mycket dålig

130x24
2017-06-29 Renée
Helt otroligt usla. Jag handlade varor och Halens skickade fel storlek. Inte nog med att de tar 59:- i returfrakt så fick jag pengarna uppdelade i 3 utbetalningar på utbetalningsavier som kostar mig 30:- per styck att lösa in, så 150:-- i ren förlust. Handlar ALDRIG mer på Halens. Rättar de till sina misstag så ändrar jag kritiken.

Den sämsta kundupplevelsen jag har någonsin haft...

Mycket dålig

130x24
2017-06-27 Marina Pronina
Otroligt dålig kundservice, ännu mer exakt säga INGEN! Jag har beställt en bikini (2 delar) och fått en bekräftelse att ordern var på väg. Men det levererades bara nedredelen och de skickade ett mejl att överdelen var slutsåld. Jag lämnade en reklamation online samt mejlat till dem med en fråga om varför deras kundservice inte kontaktar kunder INNAN att ändra en beställning och meddelade dem att jag inte vill stå för returfrakt pga det var ej mitt fel men jag fick inget svar. Såklart var det helt meningslöst att behålla denna nedredel, då skickade jag den tillbaka men jag har fortfarande ingen återkoppling eller återbetalning.

Very bad!!!

Mycket dålig

130x24
2017-04-13 Angel Ramón Milán Dobson
Very bad!!!! If I could give it no star, then I'd do that. I've ordered from them on more than three occasions, still not knowing why. But I stopped when I realized that my orders were thrown to the side and not heeded. I had to call them after 4-5 days past the delivery time and ask them about my items. They would then say: "Oh, your order is here but has not been processed." What kind of service is that? It happened twice. Would not recommend it to anyone. Bad, bad customer service.

Dåligt kundbemötande

Mycket dålig

130x24
2016-09-23 Anna
Beställde en tröja som stod skulle ta 3-5 dagar.. Fick mejl att det skulle ta TRE VECKOR sedan men orkade inte strula så tänkte att jag skulle vänta. Men när jag ser att leveransen ytterligare blir uppskjuten två veckor till efter det vill jag avbeställa vilket jag inte skulle behöva eftersom den redan var påväg enligt kundservice?? När jag rättar honom ändrar han svar. Slutar med att jag får ett mejl om att varan är skickad iaf efter några dagar, fast kundservice sagt att pengarna ska komma in på mitt konto. Fakturan var inte heller samma summa som drogs från mitt konto, oseriöst företag med dålig service.

Läs fler omdömen om Halens