Du får upp till 75 kr återbäring hos Hallon

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Hallon

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Hallon erbjuder alltid:

  • Mobilabonnemang och kontantkort
  • Mobilt bredband
  • Fast pris utan bindningstid
Hallon web

Om Hallon

Hallon vill göra din vardag lite enklare genom att erbjuda okomplicerade mobilabonnemang utan bindningstid, uppsägningstid, fakturor, kreditkontroll och avancerade avtal med krångliga priser. Alltid samma avgifter för kontantkort som för abonnemang. Hallon är en systeroperatör till Tre (3), som ägs av HiG3 Access AB, och mobilnätet når 99% av Sveriges befolkning.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Hallon i olika medier:


Visalogo Mastercard

Klar för utbetalning

Mellan 1-46 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Hallon kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Hallon

Mycket dålig 2.5 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 738 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Hallon

Hej Ansvariga på Hallon

Mycket dålig

130x24
2019-12-09 Humbucker Monster
Hej Ansvariga på Hallon jag undrar verkligen hur det står till hos er. På Tv ser man fantastisk reklam för er, men det är ni och Telenor som ligger absolut sämst till i undersökningarna om kundnöjdhet. Varför inte anställa fler folk och rätta till problemen, inget företag växer så snabbt att man inte hinner med sina kunders problem. Då skall man inte finnas på marknaden och jag hoppas också ni försvinner ganska så snart från mobilmarknaden eftersom ni inte verkar kunna hantera detta på ett professionellt sätt, som de anrika företagen i businessen. Mvh Humbuckermonster

Jag är jättenöjd med mitt abonnemang

Utmärkt

130x24
2019-12-08 Vannessa
Jag är jättenöjd med mitt abonnemang. De dras 99 kronor i månaden på autogiro och allting fungerar perfekt. Aldrig varit något strul. Blir förvånad över alla negativa omdömen som främst verkar handla om att användaren själv strulat till det och det kan ju inte vara Hallons fel. Alla företag har villkor och priser som man godkänner?

Trots att jag har nix ringer de mig

Mycket dålig

130x24
2019-12-05 Jeanette Stendahl
Trots att jag har nix ringer de mig. De ljuger och påstår att jag har varit med i en tävling och fyllt i mitt namn och telefonnummer. Finns inte en chans att jag skulle göra det. De har dålig täckning och går inte att använda utanför svenska gränsen. Otrevliga, ljuger och gör vad som för att få kunder. Är inte värt att riskera.

Sämsta som finns..

Mycket dålig

130x24
2019-12-03 Daniel Näsman
Sämsta som finns... Det finns ingen att ringa om man får fel. Skriver man i chatten kommer man inte fram och provade att maila nu samma sak där har väntat på svar i snart 3månader...........

Teckna inte ett abonnemang med hallon

Mycket dålig

130x24
2019-12-03 Pontus
Teckna inte ett abonnemang med hallon! Efter en lång tid som Tele2-kund gick jag över till hallon då det var mycket billigare till en fattig student som mig. Vilket visade sig vara ett stort misstag! Personer med Tele2/comviq-abonnemang kunde inte ringa till mig och jag försökte ringa, maila och skriva i deras usla chatt på deras hemsida för att få hjälp. Men fick ingen hjälp alls, får inga svar på mina mail och i chatten skyller de ifrån sig på Tele2 och att det är deras problem. Även säljaren som sålde abonnemanget sa även att abonnemanget skulle kosta 99:- i månaden men nu när första fakturan trillade in visade det sig att de kostade 217:80:-. Otroligt dålig service och säljare som ljuger om kostnader.

Läs fler omdömen om Hallon