Du får upp till 75 kr återbäring hos Hallon

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Hallon

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Hallon erbjuder alltid:

  • Mobilabonnemang och kontantkort
  • Mobilt bredband
  • Fast pris utan bindningstid
Hallon web

Om Hallon

Hallon vill göra din vardag lite enklare genom att erbjuda okomplicerade mobilabonnemang utan bindningstid, uppsägningstid, fakturor, kreditkontroll och avancerade avtal med krångliga priser. Alltid samma avgifter för kontantkort som för abonnemang. Hallon är en systeroperatör till Tre (3), som ägs av HiG3 Access AB, och mobilnätet når 99% av Sveriges befolkning.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Hallon i olika medier:


Visalogo Mastercard

Klar för utbetalning

Mellan 1-46 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Hallon kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Hallon

Dålig 3.3 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 681 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Hallon

This one star even more than what they…

Mycket dålig

130x24
2019-08-21 Edris Safavi
This one star even more than what they deserve. Fraud, not supportive. not good service. internet coverage very bad.

Bad service Ever!!!!

Mycket dålig

130x24
2019-08-19 oneofCustomer
Bad service Ever!!!! I have been waiting on the chat for 7-8 hours and nobody answer, is there any human worked? I cannot update the credit card, I email them and wait for several days and they said you should go to your account and do this this this. If I don't have a problem with updating I won't email with the problem. Because I go there and have a problem then I ask for help not how to update credit card!!!! and this is not the first time with these. And they always answer with stupid and useless methods that they are not even know how to fix it!. Really not recommend this company!!! if you paid 1kr more you can get better service

Helt hopplöst att få autogiro etc

Mycket dålig

130x24
2019-08-08 Marianne
Helt hopplöst att få autogiro etc. Hallon hänvisar till Arvato som hänvisar till Hallon. Om något blir fel får du räkna med åtskilliga timmar i telefon med mindre serviceminded personal.

Fyra stjärnor för pris och tre för bra…

Dålig

130x24
2019-08-06 Maggi
Fyra stjärnor för pris och tre för bra täckning, i alla fall där jag behöver det. Chatten har bra service, men väntetiden är OTROLIGT LÅNG. Dessutom bara vardagar under kontorstid. Mer än en gång har jag behövt hjälp fredag kväll eller lördag fm och måste vänta hela helgen. Inte bra, det blir en minusstjärna! Lägg på några kronor på abonnemanget, så att ni kan förbättra chatten. Nu verkar det som att det bara sitter en person där. Jag har väntat mer än 1,5 timme idag, fast jag gick in strax efter nio och hade plats nr 39. Fastnade på könummer tre i fyrtio minuter! Till slut bröt jag för det verkade omöjligt. Gick in igen och fick köplats nr 99 och just nu händer det väldigt lite. "Jobbar så det ryker" måste vara tidernas överdrift! Totalt två stjärnor, men det är i första hand för pris och trevligt bemötande, när man nån gång kommer fram

A NIGHTMARE, THE WORST!!!!

Mycket dålig

130x24
2019-08-05 Smi
Make a contract with Hallon for the real nightmare experience!! They kept charging my card with ghost bills for months after terminating the contract, even after they confirmed and admitted that I'm not their customer any more!!!!! Their customer support chat puts you 99th in line and "Martin" from Hallon contacts you after two weeks to tell you they won't give you your money back!!! :)))))) They charged my partner about 600kr extra for alleged internet in roaming even though his phone was TURNED OFF for the time and they said they would run an investigation but ofc after waiting for a month Hallon just informed him they wouldn't refund any money!

Läs fler omdömen om Hallon