Du får upp till 150 kr återbäring hos MrJet

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till MrJet

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

MrJet erbjuder alltid:

  • Jämför priser på flyg
  • Boka resan online
  • Billiga flygresor, hotell och hyrbilar
Mrjet web

Om MrJet

MrJet är en av Skandinaviens ledande resebyråer på nätet och har ett stort utbud av billiga flygresor, paketresor, hyrbils- och hotellerbjudanden. Laddar du ner MrJets app och bokar från den får du ännu mer rabatt på redan låga priser. MrJet är en del av ebookers som har verksamhet i 12 länder.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


MrJet i olika medier:


Visalogo Mastercard

Klar för utbetalning

Mellan 1-46 dagar

När du har slutfört ditt köp hos MrJet kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om MrJet

Dålig 4.8 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 2760 betyg hos Trustpilot

Betygsätt MrJet

Worthless receipt handling!

Mycket dålig

130x24
2019-08-19 Magnus
Worthless receipt handling! The experience with mrJet was like this: Booking and renting the car was fairly easy. Renting the car was thru HERTZ car rental and they did a good job. When getting a receipt of the card transaction there is a lot to be desired, you didn´t get a receipt automatically on mail, you couldn´t get a valid card transaction receipt online when logged in to your account. I had to call customer service and they wrote a mail confirming the transaction, and this was just an informal writing in a mail that is not really connected. It ended up after an hour of chasing a proper receipt that I had to take my booking confirmation and card transaction log (i.e. I have to log in to my bank account to print out) and combine these two and that should suffice as receipt according to MR Jet. This ordeal of getting a receipt that most other companies send per automatic in mail, or you can download on other companies homepage with your login information, is not available with MR Jet. I don´t recommend booking through them, book directly with the rental company (like in this case Hertz) and get the right receipt in the mail immediatly! Best regards Magnus

Funkar ej att nå fram på ngt nr i knipa

Mycket dålig

130x24
2019-07-14 Dr Robin Bäcklund
Funkar ej att nå fram på ngt nr när man är i knipa. Inte VIP nr heller... tranfer funkade ej trots dyra pengar. Omöjligt få tbx pengarna... Gravida och lämnade mitt i värmen. Transportkostnaden kostade mer än hela resan till slut...

Avråder alla från Mr Jet - Expedia

Mycket dålig

130x24
2019-07-02 Martin Ek
Avråder alla att Bokade i fredags en resa till Turkiet med Mr Jet, nätet. Resan beställdes med ”Avbeställningsskydd” vilket jag betalade ca. 1000:- för. Jag inser genast att jag bokat fel vecka och ringer omgående Mr Jet samt till det Turkiska nummer som står på resebekräftelsen, visar sig att detta går till hotellet i Turkiet som inte vill prata med mig och Mr Jet går inte att nå varken per telefon eller mail. När måndagen kommer lyckas jag nå dem, Mr Jet, per telefon och då visar det sig att avbeställningsskyddet i praktiken är helt oanvändbart, täcker bara ca. 10% av resekostnaden, givetvis går inte resan att boka om. Har anmält till ARN och lite andar instanser men oavsett utgång bolaget är SKRÄP! // Martin

Limes Apartments Värsta hotellet jag…

Mycket dålig

130x24
2019-06-24 Fadi Dawood
Limes Apartments Värsta hotellet jag har varit med fick betala 5000 kr svenska för att en vän spydde i trappen som vi fick städa också , äckligt still äcklig hotell ingen städning på 4 dagar ingen nya handduk ingen toa papper , personal på receptionen kan inte engelska och bli arg för hon inte förstår vad man säger till henne , hus väg i väg me hotellet som minsta lilla så är de ute i fönstret och klagar och svär på deras språk , hotellet förstörde verkligen hela resan

The hotel is horrible

Dålig

130x24
2019-03-18 Mirian Goldheart
The hotel Braston rua Augusta is horrible, For fifteen days I stayed in this hotel, I complained about cleaning in the room with the air conditioning full of dust, the windows dusting, there was leakage in the apartment above room 710 I complained three times for them to take action and change my room, the towels were old and stained, the bedding was threadbare and an old blanket smelling badly, it looked like a dead bear, someone came into my room and stole money and a leather boot with snow protection * I live outside Brazil *, I said with the manager and he replied that the staff he has always been reliable and competent, he did not apologize and did nothing to solve the problem, on the contrary they acted indifferently I do not recommend this hotel nor for the worst enemy. Those staying in it have to take photos of all their objects and store in suitcase with padlock because the safe they can open with ease. Disclose this story because I felt disrepected and invaded. Avoid staying at this hotel in the end the amount paid does not compensate the stress passed during the stay. Stop the offert with this bad hotel

Läs fler omdömen om MrJet