Du får upp till 7.0% återbäring hos Stayhard

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Stayhard

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Stayhard erbjuder alltid:

  • Kläder, skor och accessoarer för män
  • Mode för män på nätet
  • Alltid fri frakt och retur
Stayhard web

Om Stayhard

Stayhard erbjuder ett brett sortiment och samtidigt en unik mix av snygga, trendiga kläder och accessoarer för män. Omkring 170 varumärken från hela världen, allt från välkända klassiska märken till designers som är up and coming, som Armani, Boy London, Fudge, Ugg och NILS. Man ger även ut Sveriges största livsstilsmagasin för män, Stayhard Magazine.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Stayhard i olika medier:


Trygg e handel Visalogo Mastercard Faktura Postforskott Klarna Delbetala

Klar för utbetalning

Mellan 1-46 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Stayhard kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Stayhard

Dålig 3.4 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 32 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Stayhard

Kundservice under all kritik

Mycket dålig

130x24
2019-06-24 Pontus
Kundservice under all kritik. 1 timme och 27 minuter i telefonen utan svar. Fick hem en tröja som det var ett hål i. Någon som redan returnerat ett trasigt plagg? För en tröja som kostade 199kr så gör jag mig inte ens besväret att lägga ännu mer tid på det. Fick svar på mejl och enligt stayhard så skulle jag paketera om den och skicka tillbaka så skulle dom göra en bedömning om jag skulle få tillbaka pengarna alternativt nytt plagg.Bemötande och förståelse för irritationen efter att man väntat på svar 1,5h i telefonen existerade inte. Förbannat dåligt. Sista gången jag beställer därifrån!

Ett riktigt dåligt företag som inte…

Mycket dålig

130x24
2019-06-11 Daniel Blomqvist
Ett riktigt dåligt företag som inte svarar på mail om att avregistrera mig från SMS och maillista, trots att jag aldrig signat upp (alltså valt bort i kassan). Avreginstreringskoden i sms-utskick funkar inte, och jag får som sagt inte svar på mail. Ringde in och då sa de att de skulle ta bort mig, men det fortsätter ändå komma. Jag kommer aldrig mer handla. Det finns andra företag som förstår att kunderna inte är höns som man kan bomba med SMS reklam helt respektlöst. Skaffa er USP, det vore smart om man inte ens kan svara på mail.

Fick betala frakt trotts att det stod fraktfritt!!

Mycket dålig

130x24
2019-05-15 Em re
Står fri retur och frakt över 500.. Beställde över 700kr men fick betala frakt via klarna 39kr! Deras sortiment består 80% redan av okända märkeskläder.. Kommer ALDRIG mer handla där.. ZALANDO ÄR BÄST!

värdelös kundtjänst som skiter i sina kunder....

Mycket dålig

130x24
2019-04-02 julia
VÄRDELÖS kundtjänst. Beställde en ganska stor order. Får en keps som inte alls motsvarade bilden på hemsidan. Det visar sig vara felplock. Kontaktar först via mejl. Inget vettigt svar från dom så ringer. Dom skickar genast ut en ny men vill samtidigt att vi ska ta oss tiden att skicka tillbaka den dom skickat fel. Förklarade att jag som kund absolut inte ska bli mer drabbad än vad jag redan är så att returnera den felaktiga händer inte. Det köper killen i telefonen och säger att dom gör ett undantag. Nya kepsen kommer hem..... DET ÄR ÄR FEL KEPS IGEN!!! Ringer kundtjänst igen, får prata med en kvinna som inte heller verkar förstå vad kundnöjdhet är. Jag ska återigen skicka tillbaka den felaktiga om jag ska få den kepsen vi faktiskt har beställt.Dom skiter dessutom att svara på mejl angående detta. Jag lessna tillslut och bad henne ta bort skiten från fakturan. Jag kommer absolut aldrig handla hos dem igen. Helt värdelös kundsupport som absolut inte bryr sig om kunderna.

Dålig kundtjänst!

Mycket dålig

130x24
2019-03-12 Lauras
Dålig kundtjänst! Kundtjänsten är usel! Innan jag beställde produkten så ringde jag först och även att jag har stått i telefonkö och var först där så tog det 15 min i alla fall. Värdelöst! Sedan de lovade att svara till mig genom mejl då de hade inte information om vilken storlek är vilken. Ingen svarade. Skrev mejlförfrågan och som vanligt får man vänta minst 2-3 arbetsdagar på svar. I mejlet har de bekräftad storleken på rock jag ville ha två gånger och ändå var fel! Hur svårt kan det vara att dubbelchecka? Har förlorat minst 3 veckor på beställning, retur och väntetid för kommunikation. Bara pga. detta så kommer inte köpa från Stayhard anymore! P.s. Efter beställningen får man automatiskmejl att recensera och när jag skrev ovanstående blev svaret sådant: "Våra medarbetare har läst din recension och konstaterat att den tyvärr inte uppfyllde alla riktlinjer för vår webbplats. Vi tackar och värdesätter att du tagit dig tid och hoppas vi kan publicera ditt nästa bidrag." Så deras riktlinjer tar inte emot kritik och kan inte tillåta negativa kommentarer. Vilket sk*t företag (alt.kundtjänst)!

Läs fler omdömen om Stayhard