Du får upp till 200 kr återbäring hos Telenor

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Telenor

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Telenor erbjuder alltid:

  • Mobiltelefoner, abonnemang och datatrafik online
  • Alltid fri frakt
  • 30 dagars öppet köp
Telenor web

Om Telenor

Telenor är en av världens största mobiloperatörer och är en helhetsleverantör av kommunikationstjänster inom tele- data- och media. Hos Telenor kan du köpa mobiler eller surfplattor, abonnemang, ladda kontantkort eller beställa mobilt bredband. I koncernen ingår bland annat Bredbandsbolaget, Clocalnet och Canal Digital Kabel.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Telenor i olika medier:


Trygg e handel Visalogo Mastercard Faktura Postforskott

Klar för utbetalning

Mellan 15-60 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Telenor kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Telenor

Mycket dålig 0.7 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 751 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Telenor

Kvalitet eller hur?

Mycket dålig

130x24
2019-12-13 Miro Karela
För ett par dagar klagade jag på att det är i princip omöjligt för mig att nå Telenor, både på telefon som på deras Hemsida för att kunna beställa ett extra SIM kort(KONTANT) till min mobil. Fick svaret att jag ska försöka ringa! Har man inte läst i mitt tidigare inlägt att trots otaliga upprepade försök att det inte gick? Samma sak med inlogningen på min sida där när jag försöker logga in mig för att kunna ombesörja beställningen nekas jag att komma fram till möjligheten att kunna skicka en e-mai på grund att jag inte har bredbands abonnemang. I svaret jag fick på det tidigare klagomålet säger Telenor att jag ska kunna göra det via deras FACEbok. Sådan har jag inte och vill inte ha den. Så kontentan av det hela är att Telenor har ordentligt förskansat sig ty det går inte maila de på ett vanligt sätt. Nu förstår jag att orsaken är kunderna enorma missnöje som de inte vill höra och blundar til på bästa struts manér. Ingen annan mobil operatör har liknande krångligt sätt och hämligt håller sin e-mail adress.

Att ens ge en stjärna känns alldeles…

Mycket dålig

130x24
2019-12-13 Rebecka
Att ens ge en stjärna känns alldeles för generöst. Har försökt få igenom överlåtelse av tv och bredband i ett halvår nu och trots flera kontakter och löften om att det har löst sig så visar det sig att så inte är fallet. Droppen var när utlovad kompensation för besväret också uteblev. Det riktigt ironiska är att jag egentligen ju försöker göra det möjligt för Telenor att faktiskt behålla en kund genom överlåtelse istället för uppsägning av tjänsterna - men kunder verkar de vara måttligt intresserade av. Och du Johnny, inget personligt, men du behöver inte skriva ett klämkäckt svar om att jag är välkommen att kontakta kundtjänst - jag fattar liksom det. Fixa er kundtjänst istället så det faktiskt är lönt att ta kontakt med dem.

Urdålig support!!!

Mycket dålig

130x24
2019-12-13 Anders Lewén
Urdålig support!!!

De skickar en box som ska ersätta en…

Mycket dålig

130x24
2019-12-13 Annika Andersson
De skickar en box som ska ersätta en trasig box. Strular sedan till så till den grad att vår tidigare box (vi har två) är avregistrad. De är oförskämda och lägger på luren i örat. Otroligt långa väntetider när man ringer. Men man får ju ingen hjälp heller! Annika Andersson Obs! Skulle helst vilja sätta noll stjärnor

They gaslight you on everything you…

Mycket dålig

130x24
2019-12-13 Necro Violator
They gaslight you on everything you… They gaslight you on everything you say, saying its YOUR fault the Internet / Fiber is so slow. We pay for 1000Mb/s and WE NEVER GET OVER 600Mb/s. We try testing the speeds at different internet speed tests and get different all the time. We went to Bredbandskollen and tried there was slow a few tests then went up in speed. Telenor says their speeds are UP TO any given speed. So if you pay for 10/100/1000 then the speed around 80% is a good speed. HOW THE HELL can a RJ45 LAN PORT CONNECTION GO " UP TO ANY SPEED " be their speeds ? A LAN Port RJ45 is lightning fast so how the HELL can we get so slow speeds ? We had Bredbandsbolaget (before Telenor bought them) and had the speed we paid for. Had 100 we got 100. 1000 we got 1000. Steam/Microsoft/Google/Uplay/Origin ALL have a superior speed but we dont get but half the speeds. We are lied to treated like criminals and gaslighted when we call. I tested a few times to Ping any computer and saw that Telenor sends our "packages" to 7 servers OUTSIDE of Sweden. 3 Norway, 4 Pure garbage company ! Have a totally new computer just 3 days old and has 2.5GBYTES Lan connection. Its like going back do DAMN DIAL UP MODEMS !!!

Läs fler omdömen om Telenor