Du får upp till 200 kr återbäring hos Tre

På alla köp oberoende av annan ev. rabatt etc.

Gå till Tre

Inte inloggad?

Logga In eller Bli Medlem

Tre erbjuder alltid:

  • Mobiltelefoner, surfplattor och bredband
  • Med eller utan abonnemang
  • Fri frakt till närmaste postkontor.
Tre web

Om Tre

Tre (3) är varumärket för den världsledande mobiloperatören Hi3G Access AB som erbjuder både privatkunder och företag mobiltelefoni och mobilt bredband samt en rad olika mobila tjänster i både 3G och 4G-nätet. Man kan välja på ett flertal abonnemang inklusive mobiltelefon och med olika surfpotter, men även köpa mobiltelefoner, surfplattor, routrar, modem eller bredbandsabonnemang.



Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. CharityRefund kan ej göras ansvarig för innehållet.


Tre i olika medier:


Trygg e handel Faktura Postforskott

Klar för utbetalning

Mellan 30-75 dagar

När du har slutfört ditt köp hos Tre kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Omdöme om Tre

Mycket dålig 1.3 på skala mellan 0-10

260x48

Baserat på 436 betyg hos Trustpilot

Betygsätt Tre

Täckning på landsbygden? Knappast!

Mycket dålig

130x24
2019-08-28 CH
Jag och min familj ska flytta, och innan vi band upp oss på ytterligare varsin 24-månadersperiod så kollade vi täckningskartan för området. Enligt kartan så skulle vi ha mottagning där. När vi sedan åkte och bekantade oss med närmiljön så visar det sig att vi har noll mottagning i området kring huset. Ringer kundtjänst och påpekar detta, en dag senare så är täckningskartan redigerad, och självklart så visar kartan att det inte finns mottagning att få. Närmaste att få mottagning är en mil åt väster, i centralorten. Och en mil åt norr, E18. Väster ingen alls (!) och söder en massa mil. Att 3 tar ut saftiga priser men glömmer bort landsbygden är ett hån. Har haft 3 i 15 år och detta är absolut sista gången jag förnyat ett abonnemang hos dem.

Helt omoraliska å inkompetenta

Mycket dålig

130x24
2019-08-28 sagokonst
Helt omoraliska å inkompetenta, dom gav mig ett löfte på att få lämna in vilken mobil som helst och att sedan få 100kr rabatt i månaden, och om telefonen jag lämnade var värd över 1200kr skulle jag få ytterligare 50kr rabatt, allt detta nekar dom till när jag kom till tre affären, kontaktade support och dom sa jag hade rätt, när jag återvände till affären blev det nej och support hade ändrat sin inställning å skylde på att dom hört fel på inspelningen, jag vet vad dom lovade.. Ett företag helt utan heder.. jag kommer göra allt för att få bort alla jag känner från dom och jag återkommer aldrig som kund. Dessutom stog personalen å hånflinade åt situvationen.. akta er snälla.. välj vad som helst förutom tre.

Jag har haft 3 i ca

Mycket dålig

130x24
2019-08-27 Kim
Jag har haft 3 i ca. 15 år, tills för ca. 3 år sen. Det var höjningar, samt div. avgifter, varvid jag tröttnade och bytte operatör. I höstas valde jag att använda 3 igen pga. ett bra erbjudande. NU kom första smällen på en surfavgift, på ca. 500:-, efter att vi har varit i Danmark. Var i kontakt med 3, som skyllde på surfavgift på en båt som tar 20 min, som man dessutom måste logga in på. Fri surf inom Eu, nja. Kommer att avsluta detta abonnemang så snart tiden har gått ut. ALLDRIG MERA 3. Nu är det bara och vänta på div. smygavgifterna igen.

Riktigt j*vla dåligt företag

Mycket dålig

130x24
2019-08-22 Saga Jansson
Riktigt j*vla dåligt företag! Det märks hur mycket de försöker att mjölka ut pengar ur sina kunder. Jag har varit kund hos tre i 4 år, när jag försökt att avsluta mitt abonnemang (3 månaders uppsägning) så var jag väldigt tydlig med det. I början så försökte de göra allt i sin makt att ha kvar oss, men de ''gav'' sig till slut... Trodde jag. Efter 3 månader så kommer en till räkning, fastän jag tydligt sagt att jag vill göra en uppsägning. Jag blev riktigt arg och ringde in till de och frågade varför. De hade då sagt att jag tydligen (?????) inte ALLS hade ringt till de och bett om en uppsägning. Riktigt arg blev jag och bad de att göra det NU! De gjorde det (det är det jag trott då..) men vem tror ni fick en till räkning igen efter de 3 månaderna? JO JAG!!! Fy skäms, välj inte tre för guds skull! Dethär hände för 3 år sedan

Är så besviken över hur ni tar ert…

Mycket dålig

130x24
2019-08-19 Emma Jonsson
Är så besviken över hur ni tar ert ansvar gällande er försäkring som ni säljer in med SquareTrade. Ni säljer in den tjänsten till mig som kund med att den ska vara så bra och man ska få ny telefon inom 24 timmar till lägre självrisk. Jag har nu väntat i 2 veckor där telefonen försvunnit båda de gånger som den skulle levereras. När jag sedan tar kontakt med er så hänvisar ni mig till SquareTrade när det gäller att få ersättning. (dessvärre är deras kundtjänst väldigt svår att nå och när man väl kommer i kontakt så får man höra att de är underbemannade, de ringer heller inte upp även fast de säger att de ska göra det när man knappar in sitt nummer) I min värld är jag er kund, det är ni som sålt på mig denna fantastiska försäkring. Jag är väldigt förvånad över att ni som stort bolag vill förknippa er med ett företag som SquareTrade, gå in och läs på deras omdömen om ni missat det. Tråkigt att ni inte är mer rädda om era kunder än så här. Jag har nu suttit hemma i 2 dagar 09-19 för att få leverans ifrån UPS som sedan inte dykt upp och utöver det tillbringat otaliga timmar i telefonköer och med olika kundtjänster både med er på Tre, UPS och SquareTrade.

Läs fler omdömen om Tre